>>test

Tuesday, September 2, 2008

Tiba Masa Untuk Implimentasi Ilmu!

Dipinjam dari blog Abah AKRINE

Dua orang anak saya, yang sulong dan yang kedua selesai pengajian masing2 pada tahun ini. AlhamduliLLAH beban sebagai seorang ayah berkurangan sedikit dimana sebelum ini 3 anak saya masih menuntut di pusat-pusat pengajian tinggi. Kini tinggal seorang yang berada di tahun 2 manakala anak yang ke 4 sedang mengikuti persiapan keluar negera tajaan MARA.


Muhammad Abdul Hadi lulusan sarjana muda kepujian dalam bidang filem animasi



Muhammad Afif Diploma perakaunan


Kalau ada diantara pengunjung blog ini mempunyai jawatan kosong dalam bidang berkenaan, saya harap bolehlah menghubungi saya di 017-3646461.

Terima kasih. Iklan sementara

Kelawar : Tahniah buat Along n Angah. Hari tu tak dapat join konvo, kene skolah (bahasa standart : ada kuliah). Masanya telah tiba untuk kalian menggunakan ilmu yang anda untuk ummah, diri dan keluarga. Jangan lupa tanggungan hutang Umi n Abah..

Lepas ni boleh tanggung Dida belajar pulak. Hutang Along kire setel la...

Ape agaknya nasib aku..?

3 comments:

Anonymous said...

berusaha berjaya, cayok2

Nurhidayah Jaafar said...

assalamualaikum kelawar,

kelawar ni berguna time pose ni, kejutkan orang qiam dan bangun sahur sebabnye..dia tak tido malam..huhu..

selamat berpuasa ramadan kareem. Mg universiti ramadan kali ini lebih mendidik jiwa kita sebagai hamba-Nya yang cemerlang, gemilang dan bukan temberang.

Janji Taat Patuh Ilahi, kasi gegar OK! Akk sentiasa bersama kalian walaupun jasad tiada di sana, namun doakan kalian mg tetap thabat dlm berjuang.

Haah, belajar rajin2. Contohi abang2 yang dh berjaya graduate, tingkatkan semangat dan fikirkan boleh. Allah sentiasa bersama adikku. Wassalam.

Anonymous said...

Salam..

MisSyidadida..we all miss u too much..
Bile nak balik..bawak kueh raye byk2..
Meh jamuan raye same2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 Terbang | Lihat | Tafsir. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan