>>test

Tuesday, September 30, 2008

Eid Mubarak


Acara mengemas tahunan



Satu yang saya suka bila raya, rumah akan dikemas sekemas-kemasnya, walau nun jauh ceruk akan dikemasi. Sebab? Kerana awal-awal raya rumah akan menerima ramai pengunjung, lebih-lebih lagi tahun ini abah dah ramai pesakit. Confirm diorang ziarah punyelah. Jadi, bagi mengelaknya rumah (tuan rumah) diumpat dalam hati kerana rumah yang BERHABUK, maka tuan rumah akan bertungkus-lumus mengemas!

Kalau raya tiap 2 bulan sekali, mau rumahku kemas sokmos.. Yep, saya mengaku memang tak terlibat dalam bab kemas-kemas rumah saya. Macam saya kata dalam post tentang mac and cheese, power saya hilang bila di rumah. Beza bila berada dirumah sendiri, automatik mengemas sebab kita tahu rumah akan sepah teruk dan tak akan ada orang yang akan tolong kemaskan.

Jadi, saya merindui mengemas.. Huhu.. Walau dapat ruang yang agak kecil untuk di'make-up' (ruang tamu) tapi boleh la, ubat hilang rindu..

banyak sangat eksesori kot

boleh la, my little work place

adik saya pun pandai mengemas, eh, menyusun


Selamat Hari Raya buat semua yang sudi mengunjung blog saya. Maaf andai dalam penulisan dan perkenalan anda dengan saya, saya pernah meresahkan jiwa anda. Buat ahli bait Jannatul Ma'wa (dan jirannya), ampun maaf dari saya.

Jemput ke teratak saya, hutan Kuang, Selangor


rumah belakang tu dah runtuh kene hempap tanah. Hm..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 Terbang | Lihat | Tafsir. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan