>>test

Monday, August 30, 2010

Tanpa Suara - Ketabahan


There's no place like home




Selamat jalan Romeo, Pak Tam


Ramtha City di Irbid rupanya...


Tiga jiwa kental. Apalah sangat nak sibuk beraya di Malaysia.. Nabil tak masuk!


Mengutip anak buangan. Lihat pada lantai


Anak kutip yang dibuang ibu yang tak bertanggungjawab


Mini Library Byt7. Dua orang punya koleksi. Bisa mengalahkan Librari Permai. Bosan cuti?


Zoom tajuk. Sila fokos lebih pada 'Berdialog Dengan Jin', perhatikan siapa penulisnya. Dan kemudian sila terkejut. Seterusnya sila cari dan beli. Oh banyaknya arahan dalam kapsyen gambar


11 comments:

Raihana Nazri said...

si kacak dpt mak tiri baru..

tepianmuara said...

hua.

selamat khatamkan buku-buku tu semua.

Syahida Majid said...

Dah khatam. Baru tadi ambil stok baru. Yeah~

Hari tu lepas VB ingat nak pinjamkan Anep buku Di Tengah Kota. Tak tahu kenapa, terasa nak pinjamkan untuk orang dewa bahasa macam Anep.

Tapi tak tertanya, huhu

Apa bau Malaysia??

farahh said...

saya harap anak2 buangan tu hidup smpai mak2 meka balik.ameen :)

Syahida Majid said...

Mak tiri Si Kacak bernama Farhan. Sampai search di internet tentang teknik penjagaan. Sayang benar!

tepianmuara said...

Salam kak.

Hah,kurang satu buku mau baca..

"cis. tak payah mulut manis naik kapal terbang, semua tu jatuh kat laut"

=)
Malaysia? bau yang dekat di hati.ha

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam.
rase nye abah ade beli buku berdialog ngan jin tu dulu.
tp x diendahkan pon..
menyesall nye,.
dah ilang buku tu..

Ainul Arina Madhiah said...

wah, mini library tu sangat mengujakan.. nak! nak! :P

*sy pun tak balik gak*

Syahida Majid said...

Luqman : Patah tumbuh hilang beli baru =D

Cik Puan Ainul Arina : Mari-mari! Katil rumah ni ada 7. Tujuh-tujuh kosong! Pilih je mana yg berkenan. Sebab memang semua tidur ala-ala kampung je

Raihana Nazri said...

kampungku di irbid (?)

dahla tdo atas comforter cam kt kg..
pg2 pulak ade bunyi ayam...

meh la dtg kak arina

Syahida Majid said...

Nasib baik bagi comforter. Selama ni aku pun tidur atas lantai koboi je. Dah la comforter tu mahal tau tak!

Bab bunyi ayam pagi-pagi tu memang mahal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 Terbang | Lihat | Tafsir. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates | Blogger Styles | WP by Masterplan